1. Üldsätted

1.1. Käesolevad müügitingimused reguleerivad Rohefarm OÜ (registrikood: 16187555), aadress: Vana-Narva mnt 20, Maardu edaspidi Müüja) ja e-poe www.rohefarm.ee (edaspidi E-pood) kaudu kaupu ostva isiku (edaspidi Klient) vahelisi õigussuhteid.
1.2. Müügitingimused kehtivad kõikide E-poes sooritatud tellimuste suhtes.
1.3. Lisaks käesolevatele müügitingimustele reguleerivad õigussuhteid Eesti Vabariigi õigusaktid, sh võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja muud asjakohased õigusaktid.

2. Tooted ja hinnad

2.1. Kõik E-poes müüdavad tooted on värsked põllumajandussaadused, mida kasvatatakse Rohefarm OÜ poolt kontrollitud tingimustes.
2.2. Kõik hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.3. Müüjal on õigus hindu ja tootevalikut igal ajal muuta. Juba esitatud tellimustele kehtivad tellimuse vormistamise hetkel kuvatud hinnad.
2.4. Müüdavatel toodetel ei ole “parim enne” ega “kõlblik kuni” kuupäeva. Klient hindab iseseisvalt toote värskust ja söögikõlblikkust.
2.5. Toote säilivus sõltub olulisel määral säilitustingimustest. Optimaalne säilitustemperatuur on +2 kuni +8 °C.
2.6. Toodete säilitamisel temperatuuril, mis ületab punktis 2.5 nimetatud vahemikku, võib toote säilivus ja kvaliteet oluliselt ning kiiresti lüheneda.
2.7. Müüdavad tooted on värsked, töötlemata põllumajandussaadused ning neile ei kohaldu pakendatud või töödeldud toiduainetele ettenähtud säilivus- ja märgistamisnõuded ulatuses, milles seadus lubab.

3. Tellimuse esitamine

3.1. Klient valib E-poes soovitud tooted ja lisab need ostukorvi.
3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmed ning valida sobiv tarneviis ja makseviis.
3.3. Leping loetakse sõlmituks hetkest, mil Müüja on tellimuse kinnitanud.

4. Tasumine

4.1. Tasumine toimub E-poes pakutavate makselahenduste kaudu.
4.2. Tellimus täidetakse pärast makse laekumist Müüja kontole.

5. Tarne ja üleandmine

5.1. Tooted toimetatakse Kliendini tellimuse vormistamisel valitud viisil.
5.2. Kuna tegemist on kiiresti riknevate värsketoodetega, kehtivad tarned kindlatel nädalapäevadel.
5.3. Müüja teeb endast oleneva, et tooted jõuaksid Kliendini värskena ja kokkulepitud ajal. Toodete jaotuspunktidesse jõudmise aeg tarnepäeval on hiljemalt kell 15:00. Enne nimetatud kellaaega jaotuspunkti saabudes ei pruugi tellitud kaubad olla veel jaotamiseks kohale toimetatud.
5.4. Juhul kui tarne toimub jaotuspunkti, hoiab Müüja toodet Kliendile kättesaadavana kuni kuus (6) kalendripäeva alates esmatarne kuupäevast (kaasa arvatud).
5.5. Näiteks juhul, kui tarnepäev on teisipäev, on tellitud kaup Kliendile kättesaadav sama nädala teisipäevast kuni järgmise nädala esmaspäevani (kaasa arvatud).
5.6. Arvestades, et tegemist on värske ja kiiresti rikneva tootega, soovitab Müüja Kliendil kaubale järele tulla samal või sellele järgneval päeval pärast tarne toimumist, et tagada parim kvaliteet ja värskus.
5.7. Kaubad, millele Klient ei ole punktides 5.4–5.5 nimetatud ajavahemiku jooksul järele tulnud, käsitletakse realiseerimata kaupadena ning Müüjal on õigus need hävitada vastavalt kehtivatele nõuetele.
5.8. Kaupade eest, millele ei ole ettenähtud ajavahemiku jooksul järele tuldud ja mis on Müüja poolt hävitatud, ei ole Müüja kohustatud Kliendile hüvitist maksma.
5.9. Juhul, kui Klient on E-poest ostnud kauba, kuid Müüja ei ole tarneraskuste või muude temast sõltumatute asjaolude tõttu võimeline tellimust täitma, teavitab Müüja sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastab Kliendile kogu tasutud ostusumma.

6. Taganemisõigus

6.1. Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg 4 p 4 ei kohaldu 14-päevane taganemisõigus kiiresti riknevatele kaupadele.
6.2. Seetõttu ei ole Kliendil õigust taganeda lepingust pärast tellimuse esitamist, välja arvatud juhul, kui toode ei vasta tellitule või on defektne.

7. Pretensioonide esitamine

7.1. Kui toode on defektne või ei vasta tellimusele, tuleb sellest teavitada Müüjat esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 24 tunni jooksul toote kättesaamisest.
7.2. Pretensioonid palume esitada e-posti teel aadressil ___, lisades võimalusel fotod.
7.3. Müüja lahendab pretensiooni mõistliku aja jooksul ja leiab sobiva lahenduse (asendustoode, hinnaalennus või raha tagastus).

8. Vastutus

8.1. Müüja vastutab Kliendi ees vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktidele.
8.2. Müüja ei vastuta Kliendile tekkinud kahjude eest, mis on põhjustatud väärkasutusest või puudulikust säilitamisest.

9. Isikuandmete töötlemine

9.1. Kliendi isikuandmeid töödeldakse vastavalt kehtivale privaatsustingimustele.
9.2. Andmeid kasutatakse üksnes tellimuste täitmiseks ja kliendisuhtluseks.

10. Vaidluste lahendamine

10.1. Müügitingimustest tulenevad vaidlused püütakse lahendada poolte vahel läbirääkimiste teel.
10.2. Kui kokkulepet ei saavutata, on Kliendil õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni või Harju Maakohtusse.

11. Lõppsätted

11.1. Müüja jätab endale õiguse müügitingimusi muuta.
11.2. Kehtivad müügitingimused on alati kättesaadavad E-poes.